Terugbezorgen
Heb je de gehuurde LEGO® set weer netjes gedemonteerd en in de genummerde zakjes gesorteerd? Breng het dan op de afgesproken retourdag terug naar BlokFantast te Leeuwkenshof 25, 3370 Boutersem, op een moment dat dit voor jou past dankzij onze handige pakketbus.
Stuur nooit een gehuurde LEGO set op met een koerierdienst a.u.b.!
Na het retourneren van de gehuurde LEGO® set controleren we of alle originele blokjes aanwezig zijn, of er geen beschadigingen zijn aan de blokjes, en of je de set tijdig hebt teruggebracht zoals afgesproken. Als alles in orde is, wordt de waarborg de maand nadien netjes teruggestort op je bankrekening.

Wat als het fout loopt?
Er kan altijd iets misgaan, en in dat geval bekijken we per situatie hoe we samen tot een oplossing kunnen komen. Net als onze collega’s in de LEGO® verhuurbranche, zijn wij genoodzaakt om aan het begin van de huurperiode een waarborg te vragen. Deze krijg je terug na een positieve controle van de set, maar kan ook worden gebruikt om eventuele kosten te dekken.
Bij verlies of schade aan blokjes beoordelen we eerst hoeveel blokjes ontbreken of beschadigd zijn en of deze nog eenvoudig verkrijgbaar zijn om de set weer compleet te maken. In dat geval zijn de kosten beperkt tot een deel van de waarborg. Bij zeldzame LEGO® sets die niet meer verkrijgbaar zijn, moeten we helaas de volledige waarborg inhouden en een schadevergoeding vragen.
Als de LEGO® set minstens één dag te laat wordt teruggebracht, zijn we genoodzaakt om de huurprijs van één week in te houden van de waarborg.
Bij diefstal van de gehuurde LEGO set(s) schakelen we direct de politie in en starten we een gerechtelijke procedure.
Voor meer informatie kun je onze algemene voorwaarden raadplegen.